Regulamin PRETTY WOMAN

REGULAMIN KORZYSTANIA Z VOUCHERÓW MEDISS MEDICAL CLINIC

W RAMACH PROMOCJI PRETTY WOMAN

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Voucherów Mediss Medical Clinic w ramach promocji Pretty Woman z dnia 06.03.2025r.

§ 1 Definicje

Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

  1. Voucher – papierowy voucher uprawniający do dokonania przez Pacjenta jednej rezerwacji wizyty w Mediss Medical Clinic, w cenie, którą określa wartość vouchera, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie oraz w Regulaminie Organizacyjnym Mediss Medical Clinic.
  2. Mediss Medical Clinic – Mediss Medical Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Karola Szymanowskiego 2/1.18, kod pocztowy 80-280, REGON 522200522, NIP5842818761, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gdańsku Wydział Gospodarczy Krajowego Regestru Sądowego, nr KRS 0000975342.
  3. Regulamin – niniejszy regulamin korzystania z Voucherów.
  4. Regulamin Organizacyjny Mediss Medical Clinic – aktualny Regulamin Organizacyjny Mediss Medical Clinic.
  5. Pacjent – osoba fizyczna, pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która otrzymała Voucher lub osoba, która na podstawie Vouchera dokonuje rezerwacji wizyty w Mediss Medical Clinic.
  6. Udostępniający – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, która zawarła z Mediss Medical Clinic umowę sprzedaży Voucherów i która udostępnia go Odbiorcy
  7. Pretty Woman – wydarzenie z okazji Dnia Kobiet z dnia 06.03.2025r.

§ 2 Zasady ogólne

  1. Vouchery dostępne są w jednym wariancie o tej samej wartości 300 zł.
  2. Vouchery są ważne przez okres 6 miesięcy, co oznacza, że do 06.09.2025r. wizyty w Mediss Medical Clinic zostaną w pełni zrealizowane pod rygorem utraty prawa do ich zrealizowania.
  3. Warunkiem aktywacji każdego z Voucherów a tym samym możliwości dokonywania rezerwacji przez Pacjentów jest przekazanie Vouchera w oryginale pracownikowi recepcji Mediss Medical Clinic.
  4. Voucher może być wykorzystany tyko raz do jednej wizyty Pacjenta.

§ 3 Realizacja Voucherów firmowych

  1. Rezerwacji wizyty z wykorzystaniem Vouchera można dokonywać w godzinach pracy Mediss Medical Clinic osobiście lub za pośrednictwem kontaktu telefonicznego pod numerem +48 888 300 301.
  2. Po dokonaniu rezerwacji wizyty przez Pacjenta Mediss Medical Clinic dopuszcza możliwość zmiany terminu wizyty, o czym poinformuje Pacjenta.
  3. Dopuszcza się jednorazowe przełożenie wizyty przez Pacjenta. Kolejny brak możliwości dotarcia przez Pacjenta w umówionym terminie spowoduje brak możliwości wykorzystania Vouchera przez Pacjenta.
  4. O każdej zmianie terminu zaplanowanej wizyty należy poinformować pracowników Mediss Medical Clinic telefonicznie pod numerem telefonu +48 888 300 301.
  5. Nie jest możliwe jednostronne anulowanie lub odwołanie rezerwacji dokonanej przy wykorzystaniu Vouchera.
  6. Rozliczenie Vouchera odbywa się w recepcji przed zaplanowaną wizytą.
  7. Jeśli wartość zaplanowanej usługi będzie niższa, niż wartość Vouchera, reszta kwoty Vouchera pozostaje bez wykorzystania.
  8. Jeśli wartość zaplanowanej usługi będzie wyższa niż wartość Vouchera, Pacjent dokona dopłaty brakującej kwoty. Brak dopłaty stanowi podstawę odmowy realizacji usługi.

§ 4 Ochrona danych osobowych

  1. Zasady ochrony, sposób i warunki przetwarzania danych osobowych reguluje Polityka Ochrony Danych Osobowych Usługodawcy dostępna w Serwisie.
  2. Akceptując niniejszy Regulamin Pacjent jednocześnie akceptuje Politykę Ochrony Danych Osobowych Usługodawcy.

§ 5 Postępowanie reklamacyjne

  1. Każdy Pacjent uprawniony jest do złożenia reklamacji w przypadku niezrealizowania z winy Mediss Medical Clinic postanowień wynikających z niniejszego Regulaminu.
  2. Reklamację można złożyć w terminie 30 dni licząc od dnia stwierdzenia przez Pacjenta uchybienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej.
  3. Reklamacja powinna zostać złożona na adres siedziby Mediss Medical Clinic lub drogą korespondencji e-mail na adres kontakt@medissmedical.pl.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni licząc od dnia jej doręczenia. Jeżeli reklamacja nie będzie mogła zostać rozpatrzona we wskazanym terminie, Mediss Medical Clinic powiadomi Pacjenta o tym fakcie i przewidywanym czasie rozpatrzenia reklamacji.
  5. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Mediss Medical Clinic jest zobowiązana uzasadnić przyczyny odmowy.

§ 6 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się Regulamin Mediss Medical Clinic oraz przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  2. W przypadku kolizji postanowień Regulaminu i Regulaminu Mediss Medical Clinic pierwszeństwo mają postanowienia Regulaminu.
  3. Treść Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach Pacjenci zostaną poinformowani przez informację w Serwisie Usługodawcy.
  4. Każdorazowa zmiana Regulaminu nie będzie wywierała wpływu na rezerwacje wizyt już dokonane przed jej wprowadzeniem.
  5. Wszelkie spory pomiędzy Organizatorem a Pacjentem, w przypadku braku możliwości ich polubownego rozstrzygnięcia, rozpoznaje właściwy Sąd powszechny.