Regulamin PRETTY WOMAN
REGULAMIN KORZYSTANIA Z VOUCHERÓW MEDISS MEDICAL CLINIC
W RAMACH PROMOCJI PRETTY WOMAN
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Voucherów Mediss Medical Clinic w ramach promocji Pretty Woman z dnia 06.03.2025r.
§ 1 Definicje
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
- Voucher – papierowy voucher uprawniający do dokonania przez Pacjenta jednej rezerwacji wizyty w Mediss Medical Clinic, w cenie, którą określa wartość vouchera, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie oraz w Regulaminie Organizacyjnym Mediss Medical Clinic.
- Mediss Medical Clinic – Mediss Medical Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Karola Szymanowskiego 2/1.18, kod pocztowy 80-280, REGON 522200522, NIP5842818761, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gdańsku Wydział Gospodarczy Krajowego Regestru Sądowego, nr KRS 0000975342.
- Regulamin – niniejszy regulamin korzystania z Voucherów.
- Regulamin Organizacyjny Mediss Medical Clinic – aktualny Regulamin Organizacyjny Mediss Medical Clinic.
- Pacjent – osoba fizyczna, pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która otrzymała Voucher lub osoba, która na podstawie Vouchera dokonuje rezerwacji wizyty w Mediss Medical Clinic.
- Udostępniający – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, która zawarła z Mediss Medical Clinic umowę sprzedaży Voucherów i która udostępnia go Odbiorcy
- Pretty Woman – wydarzenie z okazji Dnia Kobiet z dnia 06.03.2025r.
§ 2 Zasady ogólne
- Vouchery dostępne są w jednym wariancie o tej samej wartości 300 zł.
- Vouchery są ważne przez okres 6 miesięcy, co oznacza, że do 06.09.2025r. wizyty w Mediss Medical Clinic zostaną w pełni zrealizowane pod rygorem utraty prawa do ich zrealizowania.
- Warunkiem aktywacji każdego z Voucherów a tym samym możliwości dokonywania rezerwacji przez Pacjentów jest przekazanie Vouchera w oryginale pracownikowi recepcji Mediss Medical Clinic.
- Voucher może być wykorzystany tyko raz do jednej wizyty Pacjenta.
§ 3 Realizacja Voucherów firmowych
- Rezerwacji wizyty z wykorzystaniem Vouchera można dokonywać w godzinach pracy Mediss Medical Clinic osobiście lub za pośrednictwem kontaktu telefonicznego pod numerem +48 888 300 301.
- Po dokonaniu rezerwacji wizyty przez Pacjenta Mediss Medical Clinic dopuszcza możliwość zmiany terminu wizyty, o czym poinformuje Pacjenta.
- Dopuszcza się jednorazowe przełożenie wizyty przez Pacjenta. Kolejny brak możliwości dotarcia przez Pacjenta w umówionym terminie spowoduje brak możliwości wykorzystania Vouchera przez Pacjenta.
- O każdej zmianie terminu zaplanowanej wizyty należy poinformować pracowników Mediss Medical Clinic telefonicznie pod numerem telefonu +48 888 300 301.
- Nie jest możliwe jednostronne anulowanie lub odwołanie rezerwacji dokonanej przy wykorzystaniu Vouchera.
- Rozliczenie Vouchera odbywa się w recepcji przed zaplanowaną wizytą.
- Jeśli wartość zaplanowanej usługi będzie niższa, niż wartość Vouchera, reszta kwoty Vouchera pozostaje bez wykorzystania.
- Jeśli wartość zaplanowanej usługi będzie wyższa niż wartość Vouchera, Pacjent dokona dopłaty brakującej kwoty. Brak dopłaty stanowi podstawę odmowy realizacji usługi.
§ 4 Ochrona danych osobowych
- Zasady ochrony, sposób i warunki przetwarzania danych osobowych reguluje Polityka Ochrony Danych Osobowych Usługodawcy dostępna w Serwisie.
- Akceptując niniejszy Regulamin Pacjent jednocześnie akceptuje Politykę Ochrony Danych Osobowych Usługodawcy.
§ 5 Postępowanie reklamacyjne
- Każdy Pacjent uprawniony jest do złożenia reklamacji w przypadku niezrealizowania z winy Mediss Medical Clinic postanowień wynikających z niniejszego Regulaminu.
- Reklamację można złożyć w terminie 30 dni licząc od dnia stwierdzenia przez Pacjenta uchybienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej.
- Reklamacja powinna zostać złożona na adres siedziby Mediss Medical Clinic lub drogą korespondencji e-mail na adres kontakt@medissmedical.pl.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni licząc od dnia jej doręczenia. Jeżeli reklamacja nie będzie mogła zostać rozpatrzona we wskazanym terminie, Mediss Medical Clinic powiadomi Pacjenta o tym fakcie i przewidywanym czasie rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Mediss Medical Clinic jest zobowiązana uzasadnić przyczyny odmowy.
§ 6 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się Regulamin Mediss Medical Clinic oraz przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
- W przypadku kolizji postanowień Regulaminu i Regulaminu Mediss Medical Clinic pierwszeństwo mają postanowienia Regulaminu.
- Treść Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach Pacjenci zostaną poinformowani przez informację w Serwisie Usługodawcy.
- Każdorazowa zmiana Regulaminu nie będzie wywierała wpływu na rezerwacje wizyt już dokonane przed jej wprowadzeniem.
- Wszelkie spory pomiędzy Organizatorem a Pacjentem, w przypadku braku możliwości ich polubownego rozstrzygnięcia, rozpoznaje właściwy Sąd powszechny.